Ogłoszenie

FORUM WCIĄŻ W BUDOWIE

#1 2011-05-26 02:00:38

 Hiruko

Saiyajin

4658254
Zarejestrowany: 2011-05-18
Posty: 37
Imię: Hitaro
Rasa: Saiyajin
Płeć: Mężczyzna
HP: 1000
KI: 1500

Ekwipunek Namek

Opis i wygląd przedmiotów z Namek
Przedmioty, które otrzymują nameczanie lub które pochodzą z Namek. Każdy ma inne właściwości.


I. Uniformy i stroje

1. Basic Namek Suit
Każdy dorosły nameczanin-wojownik otrzymuje go jako podstawowy strój.


Właściwości:
Obrona: -5 dmg oba
Atak: +5 dmg dla fizycznego i +40 dla energetycznego

Uszkodzenia: Po trzech atakach KI powyżej 300+energia dmg zniszczony.


2a. Full Namek Suit
Strój przeznaczony głównie dla nameczan wiodących spokojne życie.


Właściwości:
Obrona: -120 dmg oba
Atak: brak bonusu

Uszkodzenia: Po dwóch atakach KI powyżej 500+energia dmg zniszczony lub po trzech atakach fizycznych powyżej 600+wytrzymałość dmg.


2b. Village Namek Suit
Strój noszony przez ważnych w wiosce nameczan. Nie krępuje ruchów dzięki czemu łatwiej w nim walczyć... w razie potrzeby. Dostać go można od szefa wioski lub Guru.


Właściwości:
Obrona: -40 dmg oba.
Atak: +5 dmg.
Szybkość: +5 przy ataku potężnym.

Uszkodzenia: Po trzech atakach KI powyżej 400+energia dmg zniszczony.


3a. Namek Fighting Suit
Strój dla prawie każdego nameczanina. Jest dość wytrzymały. Nie jest zbyt praktyczny dla nameczan na namek, którzy przeważnie pracują sadząc i pielegnując rośliny.


Właściwości:
Obrona: -150 dmg fizyczny i -200 energetyczny.
Atak: +20 dmg.
Szybkość: -30 przy twoim szybkim i potężnym / Duża wada stroju, który krępuje ruchy. Taka cena za otrzymywane mniejsze obrażenia.
Naramienniki: Po ich zrzuceniu zmieniają się właściwości stroju. Wtedy traktowany jest jako Pro-fighting (punkt 3b). Po zrzuceniu naramienników nie możesz ich założyć. Zrobisz to dopiero tam gdzie strój dostałeś. Chyba, że masz technikę Suit Remake.

Uszkodzenia: Po trzech atakach fizycznych powyżej 800+wytrzymałość dmg lub po trzech atakach KI powyżej 1000+energia dmg zniszczony.


3b. Namek Pro-Fighting Suit
Jest to ten sam strój co wyżej. Ten jednak nie ma naramienników, które ograniczały zwinność.


Właściwości:
Obrona: -100 dmg fizyczny i -150 dmg atak KI.
Atak: +20 dmg
Techniki: zabiera 50 KI mniej przy technikach. Strój tak wykonany, że ułatwia wykonanie technik.
Strój 3a: popatrz na punkt naramienniki w opisie stroju 3a.

Uszkodzenia: Po trzech atakach fizycznych powyżej 500+wytrzymałość dmg lub po dwóch atakach KI powyżej 800+energia dmg zniszczony.


4. Kid Namek Suit
Strój który otrzymuje każdy młody nameczanin i może go nosić, aż do czternastego roku życia. Strój chroniony silną magią.


Właściwości:
Obrona: -50 dla fizycznego i -200 dla ataku KI.
Atak: brak

Uszkodzenia: Po trzech atakach fizycznych powyżej 300+wytrzymałość dmg lub po pięciu atakach KI powyżej 900+energia dmg zniszczony.


5. Evil Namek Suit
Strój który noszą źli nameczanie. Sami go tworzą poprzez użycie negatywnej energii. Stroje są dość wytrzymałe i dzięki nim wojownik porusza się sprawniej. W dodatku są bardzo rozciągliwe.


Właściwości:
Obrona: - 80 dmg oba.
Atak: +40 dmg
Techniki: 30 KI mniej przy użyciu techniki. Strój tak wykonany, że ułatwia wykonanie technik.

Uszkodzenia: Po trzech atakach fizycznych powyżej 500+wytrzymałość dmg lub po trzech atakach KI powyżej 1000+energia dmg zniszczony.


6. Might Magic Suit
Wykonany z bardzo wytrzymałego materiału i wzmocniony bardzo silną magią nameczan. Strój lśni kiedy wojownik używa techniki.


Właściwości:
Obrona: - 150 dmg oba.
Atak: +30 dmg
Techniki: 20 KI mniej za technikę. Strój tak wykonany, że ułatwia wykonanie technik. !Wzmacnia dmg techniki o 100!

Uszkodzenia: Po trzech atakach fizycznych powyżej 600+wytrzymałość dmg lub po trzech atakach KI powyżej 1500+energia dmg zniszczony.

- - -


Słowniczek napisał:

Wytłumaczenie/Słowniczek.
Bo nie każdy matmę umie, a to jest naprawdę proste.
Zaokrąglenia - to powinno wiedzieć dziecko po podstawówce. Jeżeli zaokrąglasz w górę tak jak przy pancerzu low class do 0 lub 5. To cyfry od 1 do 4 zaokrąglasz do 5. Od 6 do 9 do 0 i wtedy liczba dziesiątek jest zwiększona o 1.
Jeżeli ktoś nie rozumie to zapraszam do lektury: wikipedia lub innych własnych źródeł.
Nawiasem mówiąc. Jeżeli sobie nie zaokrąglacie mając odpowiedni pancerz to szkodzicie sami sobie. Ponieważ wasz atak jest normalny, czyli mając lepszą zbroję słabszy. A obrażenia otrzymujecie także normalnie, czyli przy dobrej zbroi większe.
Uszkodzenia - (wytrzymałość i energia noszącego pancerz) Po 3 otrzymanych takich obrażeniach zbroja traci swoje właściwości defensywne i ofensywne.
Atak - wzmocnienie ataku dotyczy tylko ataków fizycznych. Zaokrąglanie zarówno fizycznego jak i energetycznego.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballgoku.pun.pl www.icp2008.pun.pl www.ateneum.pun.pl www.realface.pun.pl www.narutofight.pun.pl